Je verwacht een levering van ons, spannend!

We leggen je kort uit wat er gebeurt nadat jij een bestelling geplaatst hebt bij ons.

  • Van zodra de uitgever van je krediet- of debetkaart ons bevestigt dat de transactie is goedgekeurd, sturen we de aangekochte producten op. Indien je bestelling minder dan 30kg weegt, ontvang je van bpost een track&trace link waarmee je de verzending van jouw bestelling op de voet kan volgen.
  • Als alles goed gaat, ontvang je jouw bestelling na ongeveer 2 -3 dagen. Duurt het onverwachts toch iets langer? Dan laten we je dit zo snel mogelijk weten. Als je het product in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen de 30 dagen teruggestort.
  • Weegt je bestelling meer dan 30 kg, dan maken we een afspraak met jou om de goederen bij jou thuis te leveren met onze bestelwagen.
  • In principe geldt: wanneer je een artikel op onze website in je winkelmandje kan plaatsen, hebben we het op voorraad, behalve als er uitdrukkelijk vermeld wordt dat het artikel pas op een later tijdstip geleverd kan worden. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan.
  • Laat het ons zo snel mogelijk weten als je een product beschadigd hebt ontvangen of wanneer het niet overeenkomt met de leveringsbon of wat je besteld hebt. Stuur de artikelen in dat geval binnen de 14 dagen terug.
  • Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, dan zoeken we zo snel mogelijk naar een geschikte oplossing voor jou.
  • Als onze leveringsdienst schade veroorzaakt door te laat leveren of helemaal niet te leveren, dan kunnen wij hier spijtig genoeg niets aan doen. U kan in dit geval wel een klacht indienen bij de betreffende leveringsdienst.
  • Heb je een klacht? Dan vinden we dat heel vervelend. We helpen je graag verder om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Hoe behulpzaam was deze pagina?

Heeft u feedback of suggesties om deze pagina te verbeteren?